Nadaljuj

Splošni pogoji najema

- Brisače NISO vključene v ceno najema apartmaja. So pa na voljo na zahtevo in doplačilo.
- V apartmajih je kajenje prepovedano.
- Vstop apartmaje je možen po 15.00.
- Apartma je potrebno zapustiti do 9.00.
- Vsi gostje app Cokla lahko koristijo popust za kopanje v Termah Zreče (potreben predhoden dogovor).
- Prevzem ključev in oddaja dokumentov: Ključi vas bodo čakali v mini sefu pri vhodu v apartma, kodo prejemte dan pred prihodom na vašo e-pošto.
- Smučarske karto (v kolikor je tako v naprej dogovorjeno) lahko koristi samo oseba, ki biva v apartmaju, ni prenosljva na tretjo osebo.
(velja na dan prihoda, itd., večer pred odhodom se vrne lastniku oz. po dogovoru)

- Vse akcijske ponudbe apartmajev Cokla veljajo v primeru, da ponudniki dodatnih storitev smučanje, kopanje itd iz razlogov /pomanjkanje snega, komercialni ali drugi opravičeni razlogi/ niso odpovedali storitev.

- LOČEVANJE ODPADKOV: v apartmajih je potrebno skrbno ločevati odpadke skladno z navodili. Odpadke ločeno odlagajte v zabojnike pri nastanitvenem obratu.

VRAČILO KAVCIJE/DEPOZITA je ob odhodu.

Kavcija/DEPOZIT se zadrži v primeru če:
- gostje niso upoštevali navodil za ločevanje odpadkov,
- če ni bila ostranjena vsa hrana iz apartmaja,
- če ni bila očiščena in pospravljena posoda na mesto ob prihodu.

ODPOVED potovanja

1) če sklenete ZAVAROVANJE ODPOVEDI REZERVACIJE

Včasih ne gre vse po načrtih, rezerviranih počitnic se ne morete udeležiti ali jih morate predčasno prekiniti.In potem na razočaranje nastopijo še stroški odpovedi.

Pogoji za odpoved rezervacije:
Če stranka želi odpovedati aranžma, mora to storiti pisno. Datum pisne odpovedi je osnova za obračun stroškov. V primeru odpovedi se obračunajo naslednji stroški:
  • 10% vrednosti aranžmaja za odpoved več do 60 dni pred odhodom;
  • 20% vrednosti aranžmaja za odpoved več do 40 dni pred odhodom;
  • 30% vrednosti aranžmaja za odpoved 30 do 25 dni pred odhodom;
  • 50% vrednosti aranžmaja za odpoved 24 do 20 dni pred odhodom;
  • 70% vrednosti aranžmaja za odpoved 19 do 15 dni pred odhodom;
  • 90% vrednosti aranžmaja za odpoved 14 do 10 dni pred odhodom;
  • 100% vrednosti aranžmaja za odpoved 9 do 0 dni pred odhodom,
pri čemer se v vrednost aranžmaja v nobenem primeru ne vštevajo prijavnina in stroški zavarovanja odpovedi potovanja.

Radi bi vam prihranili finančno breme in z njim povezano nezadovoljstvo! Zato vam priporočamo sklenitev zavarovanja počitnic. Zavarovalna premija znaša 10% od celotnega zneska potovanja.
Če želite uveljavljati to storitev, preprosto sporočite vašo potrebo po zavarovanu na cokla@cokla.si in vaše zavarovanje se lahko prične.

Odpoved rezervacije
Če stranka želi odpovedati aranžma, mora to storiti pisno. Datum pisne odpovedi je osnova za obračun stroškov. V primeru odpovedi se obračunajo-ne povrnejo naslednji stroški:
  • 10% vrednosti aranžmaja za odpoved več do 60 dni pred odhodom;
  • 20% vrednosti aranžmaja za odpoved več do 40 dni pred odhodom;
  • 30% vrednosti aranžmaja za odpoved 30 do 25 dni pred odhodom;
  • 50% vrednosti aranžmaja za odpoved 24 do 20 dni pred odhodom;
  • 70% vrednosti aranžmaja za odpoved 19 do 15 dni pred odhodom;
  • 90% vrednosti aranžmaja za odpoved 14 do 10 dni pred odhodom;
  • 100% vrednosti aranžmaja za odpoved 9 do 0 dni pred odhodom,
pri čemer se v vrednost aranžmaja v nobenem primeru ne vštevajo prijavnina in stroški zavarovanja odpovedi potovanja.

Zavarovani vzroki za odpoved
Če zaradi nepričakovanih razlogov potovanja ne morete začeti ali ga morate prekiniti, so zavarovani vzroki za odpoved ali prekinitev potovanja naslednji dogodki:
  • nepričakovana huda bolezen, huda telesna poškodba, povzročena med nesrečo, alergijske reakcije na cepivo ali smrt;
  • majavost implantatov v sklepih;
  • nepričakovana huda bolezen, huda telesna poškodba, povzročena med nesrečo, ali smrt (vključno s samomorom) ožjega družinskega člana, zaradi česar je vaša prisotnost nujna;
  • nosečnost, ki je bila ugotovljena po rezervaciji potovanja, ali komplikacije pri nosečnosti do vključno 35. tedna nosečnosti;
  • večja premoženjska škoda na vašem imetju v kraju bivanja zaradi naravne nesreče (npr. poplave, nevihte), zaradi požara, izliva vode iz vodovodne napeljave ali kaznivega dejanja tretje osebe, zaradi česar je vaša prisotnost nujna;
  • vpoklic na služenje vojaškega roka ali civilno služenje vojaškega roka;
  • prejem nepričakovanega sodnega poziva.
Omejitve zavarovalnega kritja:
Odpoved ali prekinitev potovanja.
Zavarovalnega kritja med drugim ni, če je vzrok odpovedi ali prekinitve potovanja:
  • že obstajal ali ga je bilo mogoče predvideti;
  • povezan z obstoječo boleznijo zavarovanca ali rizične osebe (npr. družinskega člana), ko je bil obravnavan:
    • ambulantno v zadnjih 6 mesecih ali
    • v bolnišnici v zadnjih 9 mesecih
pred sklenitvijo zavarovanja (pri odpovedi potovanja) ali pred odhodom na potovanje (pri prekinitvi potovanja). Iz tega so izvzeti kontrolni pregledi.
Pravna obvestila
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Matej Kotnik, s.p., v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MATEJ KOTNIK s.p., Šarhova ulica 19 . 3214 Zreče
Matična številka: 6714005000, Davčna številka: SI83604260